Torsdag

Torsdag = lite ledigt...
Träffade Sanna och Matilda i Putney idag. Är skitkul att de äntligen har kommit nu, och på måndag kommer även Fanny...! Tjiho! Sanna och Matilda behövde bunkra upp med schampoo, lotion, hårspay, ja, sånna saker , som är onödiga att ta med från Sverige, så gick in på boots en sväng, sen så tog vi oss en liten tur runt i Putney innan vi behövde hem igen, för att jobba :) Hämtade upp Tom och Matilda, vi gick hem, jag gjorde dom en äggröra, som Tom ÄLSKADE !
Vid halv åtta åkte jag hem till Sanna, det var kul att se hur hon har det och träffade delar av hennes familj, verkar var en väldigt trevlig familj! Vi gick sen iaf och mötte Matilda, gick till The White Horse där vi tog en cider, inte alls lika söt som i Sverige ! :) Var väl hemma strax efetr tio tror jag...

När jag skulle till Sanna, så ringe Lise mig. Det var skönt att få prata med henne och höra att allt var okej hemma. Sakar henne jätte mycket...! Kunde inte låta bli att få en tår när jag läste detta i hennes blogg idag: just nu saknar jag dig så mycket så tårarna rinner vill bara till dig i london.
Ååå, vad jag älskar LISE! ♥

A Lot Of Love

Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0