så ere

Oj vad jag har stått i idag!
Har sorterat leksaker, dammsugit hela huset + tvättat toaletterna, tvättat, bytt lakan, gått till posten och hämtat och lämnat skjortor hos kemtvätten. Barnen har ju varit på dagis och jag kände att jag ville ha dessa saker gjorda, så då har jag verkligen legat i och jobbat, så nu är det klart! Har t o m varit på min engelskakurs idag också. Jag kan om jag vill... :)

Undra om jag varit på så gott humör idag för att mamma och farmor har bokat resa hit ? Måste bara vara såå...! Ser verkligen fram emot att få täffa dom, och mamma för andra gången här i London. Dom kommer den 30e oktober, en fredag och blit här till måndagkväll tror jag. När dom sen åkt är det bara 6 jobbveckor kvar för min innan jag åker hem över jul! Tänka sig va...!?

Nu ska jag verkligen sova! Imorgon väntar muffinsbak och stryking...!

A Lot Of Love
Helene

Kommentarer
Postat av: burrebus

Heej Helene! Låter som att du har det superbra! Vad roligt att allt blev bra och att du trivs :) Det får bli en härlig utgång när du kommer hem :) Kraaam

2009-09-30 @ 21:21:43
Postat av: AnnCharlott

Ja vad kul och höra att ditt humör är bra trots att du slitit så idag. Men jag tror verkligen att om man har något roligt framför sig så går allt mycket lättare. Så se till att planera roliga saker som du kan längta till. puss puss

2009-10-01 @ 20:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0