Onsdag

Jag vet inte riktigt vad som hände, men mitt inlägg igårkväll försvann ;) Igår var jag i alla fall på South Thames  college för att göra en litet "prov" för att sedan se i vilken grupp jag ska plugga engelska i. Barnen är ju på dagis tisdag och torsdag så det passade ju bra att göra det under min "lediga tid". Nästa torsdag, den 10e september börjar kursen och sen är den fram t om 16e december. Jag kommer att plugga fem timmar i veckan, tisdag och torsdag mellan 18.30 0ch 21. Hoppas på att det kommer bli kul och att jag lär mig någonting ;)
Hann med banken igår också, så nu har jag även ett engelskt bankkonto, kan vara skönt att få lönen på konto istället för i kontanter.

Idag var tog jag med mig barnen till skolan, jag skulle betala för engelska kursen. Sen gick vi förbi affären, köpte lite äpplen, mossarella och ett schampoo. Dagen idag har gått väldigt fort, men jag har varit väldigt trött. Imorgon är Tom och Matilda på dagis igen, så kanske kan sova några timmar under tiden.

Nu ska jag kolla på svensk TV här på nätet. Hörs imorgon!

A Lot Of Love

Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0