Min dag

Det här inlägget blev aldrig publicerat, men det fanns kvar, så om ni vill kan ni här läsa ett 2 dagar gammalt inlägg, det är från i måndags, den 7e :)

Dagen har gått otroligt snabbt, vilket i och för sig de föesta dagarna gör här, men idag har den gått extra snabbt :P
I förmiddags tog jag med mig barnen ner till kemtvätten, hade några saker där ifrån att hämta + att jag lämnade in några skjortor, 12 stycken gör at vara exakt... ;)! Gick en sväng till posten och till affären för att köpa mjölk också. Hemma värmede jag lunch till tvillingarna, som matvägrade. Något som de gjort hela helgen, så det var väl ingen större överraskning ;) När barnen sedan sov, åt jag mig en lunch bestående av lax, sedan sate jag mig vid datorn en sväng inna jag började göra laxbullar och fixa lite med tvätten.
Jag tog på eftermiddagen med barnen på en promenad, vi gickktill Wandsworth-parken och gungade litegranna, sedan gick jag/vi ett varv i parken innan vi begav oss hem igen. Tom fick något skrikanfall precis innan maten och jag kunde inte förstå vad det var, men så¨tog jag tempen på honom, och mycket riktigt, han hade feber! Inte så konstig att han skrek då kanske... Tog på Matilda bara för att se om hon kankse också var varm. Det var hon, och båda barnen hade över 38 grader! Gav dom alvedon, sedan försökte jag ge dom lite mat. Vaerkade inte vara så hungriga barn idag. Blev några lax- och kycklingbollar, en babybelost, några jordgubbar och yoghurt!

Jag tog ett kort på huset idag också, så att ni kan se hur huset som jag bor i ser ut. Dock blev bilden inte skärskillt bra.. men men,, bättre än inget ! ;)

A Lot Of Love
Helene





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0