Måndag 14/9 2009

Måndag igen! Har nu varit här i 6 veckor och är inne på min 7e jobbvecka. Tiden går extremt fort måste jag säga- men längtar ändå hem ibland. Hemma är ju faktiskt alltid hemma...

I förmiddags var jag nere vid kemtvätten med barnen, skulle både hämta och lämna kläder, sen blev det posten för att köpa frimärken till Camilla och sen en snabb sväng ner till Southside, var tvungen att köpa mig ett skrivhäfte osv, till skolan. Just nu sover barnen, hoppas dom sover ett tag till, skulle vara skönt att hinna laga klart maten innan som vaknar igen.
Sen är tanken att jag ska ner till skolan en sväng för att fixa ett id-kort, kommer ju inte in annars. Ska även till affären för att köpa hem lite saker, bla torkad frukt. Och sist men inte minst ska jag till fotobutiekn och framkalla lite kort hade jag tänkt mig. Saknar ju foton på mina nära och kära här ♥. För att få Tom och Matilda nöjda, blir det väl att vi kommer gunga också...hihi...

Skriver kankse mer ikväll!
Nu ska jag vila lite tror jag.

A Lot Of Love
Helene

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman ja snart är vi hos dig. Det är väl ändå bra att dagarna går hyfsat fort. Saknar dig men vill ändå att du ska prova på lite ny saker i ditt liv. Det berikar. Bamse kram mamma <3

2009-09-16 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0