Jersey

Min nya fina väska är packad för imorgonbitti åker vi! Måste upp vid kvart över fem så jag borde nog egentligen sova nu. Ska nog göra det, eller inte nog. Jag ska! Ville bara önska er en trevlig helg, för jag vet inte hur det blir med bloggandet i helgen. Är tillbaka på söndag!

A Lot Of Love
Helene

PS. Min dag har varit bra, jag har varit i skolan och fått läxa, tjänat extra pengar genom att dammsuga huset och köpt en klänning, pratat med kusinvitamin Fredrika, som av misstag råkade ringa mig, glad blev jag för det. Hamnade även mitt i en filminspelning. Ungefär så har min dag sett ut DS


Kommentarer
Postat av: AnnCharlott

åhhh vilket fint ställe, hoppas du hann och njuta lite själv. Det blev en kort skypning idag vi försöker imorgon igen. Lots of pussar & kramar mamma

2009-09-27 @ 21:09:33
Postat av: AnnCharlott

åhhh vilket fint ställe, hoppas du hann och njuta lite själv. Det blev en kort skypning idag vi försöker imorgon igen. Lots of pussar & kramar mamma

2009-09-27 @ 21:11:13
Postat av: AnnCharlott

<3 <3 <3

2009-09-27 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0