Helgen

Helgen var jättebra! Hotellet var super och Jersey jättevackert! Var barnvakt under fredag och lördagkväll, satt och kollade x-facor och åt ceacarsallad. Hann med tre strycken under helgen! Den var så otroligt god!Mummamumma! Tog lite bilder, men inte så mycket som jag velat göra. Dock är internetet här väldigt dåligt, vi väntar på snabbare, men tills dess är det jättesvårt att lägga upp bilder, då det bara avbryts hela tiden.

Dagen annrs har varit bra, har skypat med mamma, och hon och farmor kankse kommer hit igen i slutet av oktober. Jag hoppas verkligen det!!! Håller alla tummar jag kan! Men om BARA 9 dagar är Evelina här! Inte så tokigt det heller! Ens bästa vän med mig i London! Ska bli såå himla roligt !

Har pratat med både Evelina och Isabelle idag på msn, dom är så fina, båda två. När man pratar med dom sådär på msn så känns allt som som man är hemma, och allt är som vanligt. Man vil bara fråga om man kan ses i veckan och hitta på något. Jag är så glad att jag har dom!!! Kärlek till E och I! Massa kärlek!

Imorgon är en fullspäckad dag!

A Lot Of Love
Helene

Kommentarer
Postat av: evelina

En massa, massa kärlek till H också! Ska bli sååå kul att komma och hälsa på dig :D <3<3

2009-09-29 @ 00:47:57
URL: http://arctaedius.blogg.se/
Postat av: Anncharlott

ja då behöver du inte hoppas längre för nu är resan bokad. Farmor och jag kommer den 30 oktober. Längtar <3

2009-09-29 @ 22:14:18
Postat av: Helene

Ååååh, jag är såå glad för det !!! <3<3<3

2009-09-29 @ 23:15:49
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0