Gårdagen

Gårdagen var trevlig! Här i England var det bank holiday, vilket betyder att man är ledig från sitt jobb, och så även jag. Jag och Jessica åkte in till Notting Hillcarnevalen. Det är en jättestor carneval där varje år, och det var kul att se! I början var allt bra och vi tyckte att det var roligt att vara där, men sen efetr ett tag när vi ville börja "ta oss ur" carnevalen så var det inte lika roligt :P Det var så grymt mycket folk, vägar som var avstängda och carnevaltåg från alla håll. Jag fick nästan panik, vad väldigt hungrig på det hela också, vilken inte var en sån bra komibation kankse, jag som i vanliga fall inte brukar påverkas så mycket även om jag är hungrig. Men efter ha gått ett antal kilometer på olika omvägar hit och dit, så kom vi till en McDonalds. Det var lycka!!!

Innan jag begav mig till Notting Hill så köpte jag och Nathan en webkamera, så jag kan skypa bättre osv, men det är något fel så det går inte så bra med insatallationen. Jag får helt enkelt använda deras till min har börjat fungera.

A Lots Of Love

Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0