Fina ord

Fina ord kan göra en glad. Av fina ord, kan man känna sig lycklig, Man kan le av fina ord. Man kan bli rörd av fina ord. Man kan fälla tårar p ga. fina ord. Igår var en sån dag. Jag fällde tårar. Tårar fälldes p ga att jag kände mig rörd. Rörd för att Lise skrev så fint i sin blogg om mig. Jag försökte hålla tårarna inom mig när jag satt i köket och läste, för att Camilla och Nathan var i samma rum. Det är lätt att fälla tårar p ga fin ord, men lättare att tillåta tårarna att rinna om man är själv, eller med någon som betyder väldigt mycket för en, ett exempel är Lise. Hon betyder väldigt mycket för mig. Hon behöver inte skriva så fint, jag tycker om henne lika mycket för det, men hon skrev några fina ord. Hon gjorde det, min syster. Hon heter Lise. Lise är bäst i världen. Och hon är min syster. Bara min syster. Jag älskar henne. ♥



A Lots Of Love

Helene


Kommentarer
Postat av: lillesystern

man kan gråta och man får göra det, men man får inte glömma att ha roligt.

jag älskar digdigdig

2009-09-02 @ 16:03:54
Postat av: Annika

hon verkar vara en toppensyrra! :)



en hint bara: antingen heter det A Lot of Love, ELLER bara Lots of Love :)

2009-09-02 @ 19:19:40
Postat av: mammsen

tänk att få läsa era fina ord om varandra. Ni är det finnaste jag vet. Så oerhört stollt mamma.

Älskar dig......så

2009-09-02 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0