Underbar helg ♥

Heej! Det var ett tag sen, men i helgen har ju mamma, pappa och Lise varit här, så då har det funnits roligare saker än att blogga, och igår kväll var jag så hemskt trött så la mig direkt efter middagen.

I fredags kväll mötte jag iaf upp (efter att vi stått på helt olika platser) mamma, pappa och Lise vid Victoria.  Blev så glad över att se dom igen!! Har längtat såå!
Dragandes med alla väskor, där hälften nästan var mina satte vi oss på tunnebanan och tog oss till Putney Bridge, åt hamburgare på gbk, älskar dom! Ni måste prova om ni är här!

På lördagen fyllde pappa år!!! Vi satte vi klockan sjöng för pappa och gick upp i hyffsad tid, jag menar, man vill ju ta vara på tiden som dom var här och inte sova bort den! Notting Hill och Oxford street var det vi hann med, sen var vi alla väldigt trötta. Tog bussen hem, duschade och tog en taxi till ChinaTown, där vi bokat bord på en jättegod restaurang! Vi åt och drack gott, sedan gick vi till Big Ben, pappa har aldrig varit i London, och det är väl något man måste se när man är här! Allt är verkligen mycket finare på kvällen! Hoppas pappa,fick en bra dag, men det tror jag nog! Han verkar nöjd !

Söndagen tillbringade vi i Westfield, men vad folk det var! Blev inte jättemycket shoppande, ville köpa mig ett par fina gummistövlar, som jag tittat på ett tag, men dom var slut :/ Hade en mysig söndag tillsammans, och sedan åt vi middag tillsammans med Camilla och Nathan, de vil bjuda på en typisk engelsk söndagsmiddag, trevligt trevligt!
Mamma, Pappa och Lises plan gick sedan vid 06.05 igår, så de var tvunga att gå uåå vid halv tre eller nått. Vi sa hejdå kvällen innan men kramde dom inna taxin kom också. Hela dagen igår var faktiskt ganska tung, jag längade väldigt mycket efter dom, det kom till och med lite tårar. Det var tyngre igår, än det varit de andra dagarna och veckorna. Min familj betyder verkligen mycket för mig, och vi har så väldans kul tillsammans! Jag älskar dom över allt annat ♥
Nej, nu måste jag sluta tänka på dom, jag får tårar i ögonen...

A Lots Of Love
Helene











Kommentarer
Postat av: AnnCharlott

Det blev en jätte fin helg Helene. Du har sån koll på gator och kommunikationerna. Utan dig hade nog vi tre iratt runt londonsgator som yra höns :) Tack fina söta underbara du för härlig helg. ;)

2009-09-27 @ 21:17:23
Postat av: Helene

Är så glad att ni var här!!! Älskar er!!! <3<3<3 Snälla, boka biljetter igen ! :)

2009-09-29 @ 00:35:25
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0