090909

Jag orkar egntligen inte blogg idag, men gör det i alla fall...

Igår fyllde Sanna 19 år så jag, Matilda och Fanny bjöd ut henne på italienskmiddag! Det var jättemysigt verkligen, gav henne lite presenter (ett london-överlevnadskit, haha) åt god mat och sen åt vi cupcakes med ljus på utomhus! Det var en väldigt fin och varn kväll här igår, så det var ju perfekt! Hoppas att hon blev glad för allt, men det verkade som om hon var väldigt nöjd med sin födelsedag! Vi tog lite bilder också, men lägger upp dom senare, intenetet här är så konstigt, så de laddas sällan upp...

Idag har varit en dag med, ja.. ganska mycket tårar. Matilda grät mycket i förmiddags och Tom på eftermiddagen, men men, man får göra sitt bästa för att de ska bli glada igen, ibland krävs det bara att man leker med dom en mnut så är dom på andra tankar, och ibland får man inte sätta ner dem på golvet, då går jorden under! Trotts alla tårar, har det varit en bra dag, den har gått lite långsammare än vad det brukar göra. I förmiddags var vi iväg på en kort promenad, sedan gungade jag dom lite. De strykta skjortorna skulle bli hemleverade efter halv tre, så var tyungen att vara hemma då, men när det kommit så gick vi ut igen, dock bara ner till Southside för att köpa aluminiumfolie, men jag tog mig en jordbubbs frappuccio på starbucks också!

Ikväll har vi ätir pizza till middag, Camilla och Nathan var varken sugna på maten i kylen eller ork till att laga mat idag.

Nu ska jag kolla på någon svensk film som Camilla har här hemma, och imorgon är barnen på dagis, så ska iväg och fixa en present till pappa. Kommer nog åka till Westfield. Kram så länge !

A Lot Of Love
Helene

Juste, tänkte ni på att det var/är 090909 idag? Jag önskade min faktiskt en sak imorse, när klockan var 09.09. Hoppas att det lår in ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

jag kan säga att jag inte bara gillade middagen och presenten, jag ÄLSKADE det! :D:D

2009-09-10 @ 10:23:04
Postat av: iss

Önskar att jag också hade fått en fin present hemskickad i posten :/

2009-09-10 @ 15:59:51
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKÅNES FUCKING BÄSTA BLOGG MED SKÖNASTE BLOGGAREN!

http://ceciliesjostrand.blogg.se

MISSA INTE!

2009-09-10 @ 16:14:03
Postat av: iss

Jag vet att du var hemma då, jag var också hemma. Men men. Hoppas du har det bra i London! <33

2009-09-10 @ 16:27:01
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: Amanda!

åhh Gud vilken söt blogg du har! :)

2009-09-10 @ 16:38:50
URL: http://amandabornecrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0