Tillbaka!

Har inte bloggat på en hel vecka, men anledningen är enkel, jag har haft annat för mig. Evelina har ju varit här! Har funnits roligare saker att göra än att blogga enligt min mening.

Kan kort sammanfatta vad jag och min fina vän har haft för oss!

Onsdag: Evelina fick sin födelsedagspresent när hon kom, sedan åt vi lite lunch, gick till Starbucks och sedan gungade med barnen. Blev en kväll framför TV:n då vi båda var extremt trötta!

Torsdag: Lämnade barnen på dagis sedan in till Oxford street. Vi laddade upp med en sallad på pizzahut innan vi tog stegen in på Primark. Köpte mig bara en klänning och lite småsaker, den stora delen shopping stod Evelina för! Ingen skola för mig denna kväll, gick istället på PizzaHut och åt en otroooligt god pizza, kvällen avslutades med bio. Fame stod på listan!

Fredag: Fullt upp med barnen hela dagen + muffins- och kycklingbullematlagning + barnvakt på kvällen! Beställde hem en pizza från pizzahut sedan kollade vi på Twilight, somande dock efetre en halvtimme, var heeelt slut!

Lördag: Shopping i Westfield, var där i hela sju timmar, hur vi kunde få alla dessa timmar att gå vet jag inte riktigt, men trevligt hade vi! Var hemma strat efter åtta, åt lite ben&jerry´s osv, sedan tog vi oss till Camden, skulle egentligen till Koko, men det krävdes biljetter som var slutsålda. Gick längst litolika gator för att hitta nått annat, när vi blev tillfråagde om vi ville in på ett ställe.  sa ja, och behövde inte köa i den många många meter långa kön! Hur skönt som helst! Tog taxi hem sedan, underbart! Varr trött redan innan vi gick ut!

Söndag: Satte klocka och gick upp vid nio eller något sådant. Tog och till Liverpoolstreet där vi gick på marknad, sedan ---> McDonald´s ---->Big Ben -----> Hem ----> Kolla film ----> Vila ----> Äta engelsk söndagsmiddag med Camilla och Nathan.

Måndag: Bakade bullar och var på rhyme time med barnen. Tog en fika på Starbuck innan vi gick och gunade för att sedan gå hem. Evelina stackarn kände sig inte riktigt frisk heller. Till middag blev det iaf hamburarna från gbk! Dom bara måste man äta när man är här! Skulle ta en promenad på ca 20 minuter men den blev ganska mycket längre än så. ack för att du lyssnade och gav mig råd Evelina!

Har varit så otroligt roligt att ha Evelina här! Önskar att hon fortfaranbde var kvar!!!

A Lot Of Love
Helene

PS. Vi vet om att vi inte ätit skärskillt nyttigt under veckan ;) DS

Kommentarer
Postat av: Anncharlott

Ja då behöver jag inte nämna det, men ni verkar hunnit med en hel del shopping. Och jag förstår att bloggandet fick vänta. Puss min älskling, ses snart

2009-10-15 @ 22:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0