Tillbaka igen!

Hej igen...typ
En dag la bara vårt internet av här hemma, men igår var det n¨ån kille här och fixade till det hela. Men det är i alla fall anledningen till att jag inte bloggat på några dagar. Tänkte bara om någron undrade ;P Kanske inte, men då har i fått veta lite extra information ändå...hihi... För jag tycker att vi har alldeles för lite i våra huvuden, och för lite att tänka på...

Dagarna har i alla fall rullat på, känns skönt att internet är tillbaka, för då kan jag skypa. Tummen upp för skype!♥ Igår var jag i Brighton, träffade två svenska tjejer, som var jättetrevliga. Dock bor vi ju en bit ifrån varandra, men får se till att träffas igen!
Kvällen sen var jag barnvakt och så lika ikväll. Nathan och Camilla är iväg på någon komikergrej, så jag är själv med barnen just nu, fast dom sover så det är väldigt lugnt. Ska kolla ensam mamma söker och sen även göra min läxa. Brukar göra den på tisdagar och torsdagar då jag är ledig, men ska iväg på tisdag, så kommer nog inte ha någon tid för det då. Imorgon ska jag på rhymetime med barnen på förmiddagen. Måste sedan till banken på eftermiddagen, då det blivigt något strul med mitt engelska bankomatkort. Hoppas på att det löser sig! 
 
Om tre dagar kommer Evelina! Snacka om att vara efterlängtad!!! ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0