Söndag 18e oktober

Halloj!
Guud alltså, helgerna går såå otroligt fort och imorgon är det måndag igen! Skönt för dom som fortfarande går i skolan, dom har bara en vecka innan lov. Jag är inte alls avundsjuk, nej nej!

Idag har jag träffat en trevlig tjej som heter Petra, blev lunch och sedan starbucks! På kvällen nu har jag och Lisa varit i svenska kyrkan för första gången. Var filmkväll och filmen som man bäddar visades. Svensk film med engelsk text :P. Vi har bestämt att åka dit på onsdag igen, då det är något som heter ung i London. Hoppas att det är något som kan vara kul!

Imorgon väntar bl a muffinsbak och rhyme time, hoppas verkligen att jag klarar det själv med två små ettåringar, förra gången var ju Evelina med :)

A Lot Of Love
Helene ♥

PS. Idag är det precis två månader innan jag kommer hem... snacka om att längtaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0