Pubkväll med 60+are

Igår knackade Camilla på min dörr, jag såg att klockan var 07.22 och fick panik! Jag börjar ju 07.00!  Tog på mig kläderna som låg närmast och sprang ner till köket. Där står Camilla och stryker, barnen springer (och kryper)omkring och Nathan är även han i köket. Kolla på klockan igen och såg att den var 08.30! Jag fick så dåligt samvete. Camilla och Nathan skulle inte iväg fören 09.00 för att kolla på någon skola, så hon sa att hon hade låtit mig sova. Så gulligt ! Tog sen även en dusch, innan jag började "jobba".

Var iväg men barnen på någon baby-grej på förmiddagen. Det var faktiskt kul!
Skulle möta Lisa inne vid svenska kyrkan vid sju, halv åtta, för att gå på ung och ny i London. Hade dock ingen karta med mig, så det tog ett tag innan vi fann varandra :P HAHA! Men tillslut så...
Vi hade ju som sagt räknat med ung och ny i London, men ja, det var mer gammal och erfaren i London, haha! Just denna onsdag så var det pubkväll med enegelska sånger som gällde. Och där satt vi, jag, Lise och en annan tjej som vi träffade med namn Martina (jättetrevlig!) med alla typ 60+are och sjöng. Ja, men det var väl en upplevelse det med måste jag säga ;) Hade i alla fall ett trevligt sällskap. Sämre kan det bli!

Just nu är barnen på dagis. Jag har gjort min läxa och bytt laken, eller jag är mitt uppe i det. Ska kolla på Bonde söker fru, sen äta lunch. Ikväll är det skola som gäller...usch, orkar inte idag! Fast Camilla gav mig ledig imorgon, vilket betyder att jag kan kolla på TV hur länge som helst ikväll, för imorgon är det sooovmorgon ! Tjiihoo!

Lots Of Love
Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0