måndag

Idag finns det inte så mycket att säga. Kan faktiskt inte komma på någonting för tillfället. Har varit på Rhyme time och en one o´clock-liknande sak med barnen. Har även hunnit med att baka muffins! Till middag har jag och Camilla ätit potatis mos och korv. Korvarna var verkoigen asgoda! Nathan ligger och är sjuk, så hoppas att jag klarar mig.
Har haft ett härligt skypesamtal med mamma och syster ♥. Om 60 dagar åker jag hem. Har varit här i 71!

Nu ska jag läsa, kolla TV och borsta tänderna. Känner att karius och bactus har varit i farten!

Lots Of Love
Helene

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du skrev om karius ska nu ringa och boka tid åt dig hos tandläkaren. Har sovit länge idag så skönt när man är ledig, men å andra sidan vill jag då hinna lite saker hemma. Ha en bra onsdag gumman. Love you puss

2009-10-21 @ 11:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0