lördag

Heeelt underbart att sova så länge idag! Det behövdes kan jag säga! Har idag varit i Covent Garden och träffat Lisa. Hon var jätte rar! Rar kanske är ett gammaldaxigt ord, men ja, det beskriver henne väldigt bra ;) hihi...
Just nu är jag barnvakt, fast ligger i sängen och kollar på Twilight- jag är nog den ända människan i världen som inte sett den filmen! Dagen har gått otroligt snabbt, men har hunnit med att skypa två gånger med familjen! Tummen upp!

Vill bara säga att jag mår så mycket bättre efter samtalen med Camilla och Nathan!

A Lot Of Love
Helene


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha "rar" var sött :D hoppas vi kan ses idag igen!

2009-10-18 @ 15:19:10
URL: http://lillalisailondon.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jag har inte sätt den! Var den bra?

2009-10-19 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0