Inget som för er kankse är värt att läsa






Min blogg fyllde faktiskt ett år den 2 oktober, inte illa ! Hihihi....

Det jag tänkte att ja skulle skriva var att det idag är kanelbullens dag, som antagligen inte undgått någon. Jag vill så gärna baka bullar. Igår när jag skypade med familjen stod de och bakade en massa bullar. Jag ville så gärna stå där hemma i köket och vara med dom. Det lät så mysigt..åå, jag saknar dom så mycket!

För ett år sedan exakt stod jag och Lise och bakade bullar, läste just igenom inlägget från 081004. Baka bullar med syster, gud så mysigt !

Jag vill baka bullar när Evelina kommer hit !!!

A Lot Of Love
Helene

Kommentarer
Postat av: evelina

Jaaaa det måste vi göra!! :D har inte ätit nån bulle idag så :o får spara det tills jag kommer <3<3

2009-10-04 @ 23:26:15
URL: http://arctaedius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0