Hon är snart häär!

Igår blev det inget bloggande, hade ingen tid faktiskt. Var i Westfield med Fanny under mina lediga timmar, sedan hem, göra läxan, hämta barnen, äta och gå till skolan. Väl hemma sen var jag alldeles för trött för att blogga. Tur att jag inte får betalt för mig blogg... :P hihi...

Nu är Evelina snart här!!! Så himla roligt! Hon ringde för att tag sen och underade om det var underground hos skulle ta från Victoria. Snacka om att det ska bli kul att träffa henne !

Blogga kankse mer ikväll! Nu ska jag kolla om det går något på bio, sen ska jag göra en köttfärspaj!

A Lot Of Love
Helene

Kommentarer
Postat av: vendela

saknar dig jätte mycket!!!

Är det varmt i london?

2009-10-07 @ 20:19:59
URL: http://gympavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0