helgen har gått fort

Nu är jag tillbaka igen efter dåligt bloggande några dagar. Har kanppt haft någn tid, och nör tid funnits har jag helt enkelt inte haft någon lust.

Fick ledigt i fredags så mamma kom på idén att jag kunde simma. Sagt och gjort jag åkte till en simhall, simmade 50 längder och tog mig där efter in till Oxfors street. Var sugen på att handla lite julklappar, men det blev inga större grejer. Köpte mig ett par "fejkuggs" och lite andra saker. Till kvällen gick jag hem till en tjej som heter Isabel, hon var barnvakt och jag höll henne sällskap. Trevligt!

Ikea med Lisa var planerat och så blev det! Var dock barnvakt mellan 12 och 14 för att Nathan och Camilla var ute4 och åt lunch. Mötte Lisa och vi tog oss till Ikea (efter en del strul med allt var underground innebär). Vad kul det var att komma till Ikea!!! Där kände man sig som hemma och svenskar träffade vi på också. Blev köttbullar till lunch för Lisa, och för mig någon panerad fisk. Köttbullar är inte riktigt min grej även om jag egentligen borde ätit det när jag var på svsnak Ikea! Ikea-shoppingen bestod av pepparkakor, marabou, julmust och tunnbröd. Supergott ju! Stressig hemfärd för att återigen vara barnvakt! Jag och Lisa beställde hem pizza, åt lite kladdkaka och kollade på Jalla Jalla. Pratade massa och kom isäng vid tolv eller nått tror jag.

Jätteskänt att få en extra sovtimme! Vi hade sagt klocka fär vi båda hade planer för dagen. Jag skulle möta upp Lobve och hans familj som denna helg var i London inne på Oxfordstreet. Vi gick på Primark, kollde lite turistgrejer åt lunch och på engelsk pub. Följde med dom till deras hotell innan vi gick ut för att äta middag. Pizza express! Tack för att ni bjöd mig på allt under dagen !!!

Jag har känt sedan i lördags att jag har haft något i halsen, huvudvärk, tendens till feber, hosta och ja, hela det där kittet. Skulle kanske inte simmat trots allt ? Igår var jag helt slut efter dagen men nu ligger jag och vilar i soffan. Hela den här dagen blir en segisdag, men måste hämta Tom och Matilda och 1.5 timme. Skönt att det inte är någon skola ikväll!

Sen har jag lite att berätta...
...jag återkommer...!

Lots Of Love
Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0