En gnutta mod

Barnen sover och jag vilar. Är helt slut idag, skönt att det är fredag!

Igår kom Camilla hem från Sverige, eller hon var bara där en natt för jobbet. När jag kom hem från skolan hade hon lagt lite svenska tidningar, godis och en bok- en gnutta mod, på min säng! Tycker det var så jättesnällt av henne. Och en gnutta mod är nog precis vad jag behöver just nu!

Bli så glad över att människor bryr sig om mig. När moster idag ringde blev jag så glad- tänk vilken fin familj jag har! Jag hoppas också att Linnea blir bättre, håller båda min tummar för det!

Idag är det bara två veckor till mamma och farmor komer hit till London- ska bli så kul att få träffa dom! Längtan efter dom och saknaden hem är stor just nu...

A Lot Of Love
Helene


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst bryr vi oss, alla frågar hur det är med dig. MOD är något att komma långt på, det ska du ta med dig i ryggsäcken och tänka på. Kan vara allt ifrån små till stora saker. Älskar dig <3

2009-10-16 @ 23:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0