Med blandade känslor...

Det är med blandade känslor jag säger detta. ... Jag kommer hem ännu tidigare än planerat!!!

Jag bestämde mig för att åka hem, hem från London och till Sverige, Stockholm, Stäket. Camilla och Nathan drog igång letandet efter en ny aupair. Dom hittade en aupair. En au pair som de gillade. Au pairen ville komma så snart som möjligt. Så snart som möjligt är i helgen. Hon kommer på söndag. SÖNDAG! Vi jobbar tillsammans en vecka, sen är min tid som au pair slut. Känns konstigt. Väldigt konstig. Min önskan var att vara kvar fram till jul. Har lärt mig att man inte kan få allt man önskar. På fredag, om en vecka, den 20 november landar jag på Arlanda. Planet ska landa 00.35, om ingenting annat händer. Om det landar är jag i Sverige om ca 179 timmar. Inte klokt ju!!! Har bara en helg kvar här i London! Nästa helg är jag hemma, kan fortfarande inte rikigt fatta det. Fast jag vet att jag snart kommer tillbaka till London igen. Jag bara mååste det!

Lots Of Love
Helene

Vet ni föresten att det är fredagen den 13e idag ? Tur att jag inte flyger hem idag. ;P

Kommentarer
Postat av: En ensam Emilie utan sin Helene!

Åh så glad jag blir Helene <3

känns som att du behövs här just nu,

vill träffa dig och bara kramas

och prata om allt!

Blir varm i hela kroppen! Hiihi. <3

2009-11-13 @ 16:52:10
Postat av: Anncharlott

Du har tagit steget ut när du bestämde dig för att åka till London, vilket jag vet va inte helt självklart. Du gjorde det, sen vet man aldrig hur saker utvecklar sig...nu vet du en hel del mer om london och det har gjort en erfarenhet rikare. Jag tycker du så bra. Älskar dig <3

2009-11-13 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0