Lise bloggar inte om jag inte bloggar...




Jag lever! Tjihoo!
Jag har nu verkligen dragit mig för att blogg- jag har inte orkat!

Helgen när mamma och farmor var här var i alla fall toppen! Var skönt att få se dom igen! Blev mest shopping måste jag säga ;) Förra måndagen, för en vecka sedan flyttade Fanny in hos oss efter lite strul med hennes egen au pair familj. Har alltså haft sällskaå under dagarna hela veckan. Trevligt! Vi har haft en bra vecka, ätit en del ute, kollat filmer och varit iväg till Westfield. Kul med sällskap under dagarna!

I lördags sov jag till halv ett! Blev 13 timmars sömn den natten- hur skönt som helst! Segade med Fanny under dagen sedan åkte jag till Lisa och Fanny till en annan kompis. Jag och Lisa lagade mat och kollade skärgårdsdoktorn. Vi båda älskar det!!! Sov hos Lisa och på söndagen åt vi italienskt inne vid Covent Garden. När vi skildes åt uträttade jag några ärenden på Primark och New Look på Oxfors Street- dom har tänt julbelysningen, så myysigt! Tog bussen hem, då jag tyckte det skulle vara mysigare. Bra idé, då det var Chelsea match, och totalt stopp i trafiken. Tog mig nästan två timmar att komma hem. Hann somna och vakna ett antal gånger under den resan!

Igår var jag och Lisa på THIS IS IT, åt gbk-burgare innan, så kvällen r iktigt bra! Fanny åke hem i natt plus att Camillas pappa och fru åkte hem igår, så nu är det som vanligt här hemma.

Har hänt lite andra saker också. Om när jag ska hem osv. Tar det imorgon! Är så trött nu!

Lots Of Love
Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0