Vattenfall av tårar

Efter skolan idag, där vi hade vårt sista säljtillfälleav våra kakor/muffins/brownies, åkte jag hem med Evelina. Sedan åkte jag, Lise och Natta iväg en stund, jag skulle fixa lite saker. Sen blev det lite matinköp till imorgon! Hoppas att det kommet bli gott! =)

Jag har suttit och hållt på med bilderna från min kamera under större delen av kvällen. Skulle egentligen kollat på Titanic med Lise, Love och Natta, men så blev det aldrig. Allt med bilderna tog en himla tid, men skönt att dom finns på datorn nu =). Har varit flera som tjatat om att jag ska upp med dom å att jag är seg på det, vilket i och för sig stämmer, men ändå. Och Lise, herregud. Hon grät så mycket till filmen att man trodde någon nära dött! Hon kunde inte prata utan bara grät. Sen när vi skulle på med pyjams osv, så hittade vi två varsina paket av mamma under kudden. Det var ett par trosor, ett armband och ett par hörhängen. Väldigt gulligt mamma! Tack så mycket! Men i alla fall, vad tror ni händer. Lise börjar grina ännu mer, för hon tyckte det var så gulligt. Herregud, tårarna verkligen forsade. Min lilla Lise <3

Nu ska jag sova! Ska upp hyffsat imorgon, för att fixa lite olika saker!
Sov så gott!

//Helene




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0