Vardagslyx

Vad skönt med lite vardagslyx! Idag efter skolan åkte jag in till mammas jobb, The Venue, fick en ansiktsbehandling av Therese. Var väldigt länge sedan sist, och det var verkligen underbart skönt! Passade på att färga fransar och bryn också. Är väldigt skönt att få lite färg på franserna, och brynen för den delen med, man ser liksom lite fräschare ut då tycker jag :) När hon masserar in olika rengöringar och krämer i mitt ansikte, njuter jag verkligen. Höll på att somna flera gånger!

Sen efter att mamma slutat åkte vi till Ikea, skulle handla lite saker till studenten å så :) Så nu kan vi bocka av ännu en grej på listan av vad som måste göras innan studenten :) Skönt!

Imorgon är jag faktiskt ledig, har inga lektioner. Jätteskönt och bra! Ska försäka plugga till proven jag har på torsdag, sen vill jag sy lite mer på min klänning!

Sov så gott!

//Helene


Kommentarer
Postat av: hedvig&maie

ja det tycker vi också! :) tack för rösten. pusss

2009-05-27 @ 19:22:55
URL: http://hochm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0