Söndagstankar

Söndag och långhelgen är slut. Har varit väldigt skönt att vara ledig några dagar, dock hade jag nog kunnat disponerat min tid något bättre. Aja... jag får stenplugga i veckan helt enkelt.
Alltså det är rätt sjukt, eller rätt, det är helt sjukt. Jag har en vecka kvar i "skolvecka" kvar i skolan, nästa måndag ska betygen vara satta. Så den veckan blir nog inte speciellt jobbig. I så fall jobbbig på det sättet att det är så himla nära. Jag minns när jag började ettan, jag minns när jag började fyran och jag minns när jag började gymnasiet. Nu helt plötslig är 12 års skola slut! Känns inte på rikigt på nått sätt. Att JAG ska ta studenten! När jag slutade trean, ville jag inte lämna min fröken och inte när jag slutade sexan heller. När jag slutade nian var jag mest rädd för hur gymnasiet skulle bli. Nu vill jag inte lämna sgymnasiet, min underbara klass och flera av lärarna! Jag kommer sakna allt så mycket! Lovar att jag typ kommer sakna skolmaten också! 

Den här veckan är det en del saker som måste bli klart, har gjorten lång lista på allt! På fredag när jag går från skolan kan jag tänka; - jag kommer aldrig mer göra ett arbete eller prov i gymnasiet. Nu är allt jobb och slit över. Även om jag sen kommer börja plugga, så blir det ju en helt annan sak.


Dagen har i alla fall varit bra, jag har fortsatt lite på min klänning och sen varit ute på tomten lite. Spelat kubb å så. Sen åt vi på vietnamesen med kusiner osv för att farmor fyllt år. Maten där är vekligen goood!

Nu tänkte jag snart 'ägga mig och kolla SATC. Funderar på att åka tidigare till skolan imorgon.

//Helene





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0