En vecka kvar nu

JAG HAR HAFT MIN SISTA LEKTION OCH MITT SISTA PROV IDAG!
 
Ja, jag vet, det är ett j*vla tjat på mig, om lektioner kvar osv., men det får ni ta. Jag tycker att det ska bli tråkigt att sluta skolan, och så är det bara.Åhh-hhå!
Hade psykologiprov idag, vilket inte gick nå vidare. Kommer antagligen inte få det betyg jag ville ha! Dagen har idag mest bestått av att lämna in böcker å så. Sen haft betygsamtal i affärsjuridik, vilket gick väldigt bra, och sen intenationellekonomilektion. Ska få mitt betyg där i helgen eller på måndag. Sista provet gick inge bra, så jag tror att jag kommer bli besviken på slutbetyget. Aja, jag vet vad jag vill göra och jag vet att jag kommer komma in, så det hoppas vi löser sig ändå. Även om det är väldigt surt när man ligger på gränsen, men man får det lägre.

Efter skolan åkte jag, Isabelle och Damon till donken och åt en mcflurry maräng swiss! Mumsigt! Träffade även Milander och crippa å co där. Mcdonalds, stället där man hänger ju! haha... De åkte iaf hem sen och vi satt kvar. Hade ett trevligt samtal om studenten mest (vad annars liksom), när vi tror att folk i klassen får barn, vad de kommer jobba med osv. Vi bestämde att vi ska ha en träff i sommar, för vi kommer verkligen sakkna klassen. Sen började vi spåna på planer för SP3B:s företag! Skulle vara skitkul! hihhi...  1 1/2 timme senare åkte alla hem till sig =)

Vid halv sju åkte jag, mamma, pappa, Love och Simon till Ekhammar aulan. Skulle kolla på Lise som hade föreställning av dramagruppens teaterpjäs. Den var faktiskt riktigt rolig! Kunde nästan inte sluta skratta när Lise kliver in, brunmålad i ansikte och armar med en avart afroperuk! HAHAHA.....!

Imorgon är det ingen vanlig lördag. Nej, det är min födelsedag. Den 19e till och med. Mitt sista tonår!
Tänkte kolla SATC nu, sen ska jag nog försöka somna rätt s tidigt. Har en känsla av att familjen kommer komma in rätt tidigt imorgon!

Puss och godnatt

//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0