Heelgen

Hej hej!
Bättre sent än aldrig eller vad man brukar säga... ;)

I fredags efter skolan (där jag och Johanna satt kvar i biblan och skrev en sammanfattning i int.ek trots att vi slutat) åkte jag och syster till Jakan, hon skulle köpa en födelsedagspresent och jag någonting till aupairbarnen eftersom att jag åker dit på torsdag. Hittade lite olika saker, men kunde som vanligt inte bestämma mig. Åkte hem och efter ett tag tillbaka för attmöta mamma, så hon kunde vara med och bestämma åt mig. Blev lite söta kläder och strumpor!
Camilla önskade få med dig en västerbotten + godiset skolkriter med sig, så mamma köpte en ost men godiset är väääldigt svårt att få tag på! Måste leta vidare---
Spelkväll med söta Evelina på kvällen. Jag verkligen älskar att spela spel!! Det är grymt underskattat!

Igår jobbade jag mellan 11-18.10, alltså stängning. Jobbade på mode och det gick bra, det hade faktiskt fått inte lite fina kläder som jag la undan! Sen hade jag även fått lite löneförhöjning! Inte dåligt! Väl hemma var jag huur trött som helst. Middag med familjen och robinson, alltså en lugnt kväll!

De frågade igår och jag kunde jobba idag också, då det var lite kaos med personal osv, så jag kände att det var lika bra, när jag inte jobbat på ett tag. Helst skulle jag velat varit hemma och pluggat en del, men vad gör man inte för pengar, det  är ju trots allt söndag. Och söndagar inom handel...ja, ni vet!


Somnade ett tag i uterummet när jag kom hem, jätteskönt! Sen har jag ätit med familjen. Grillat! mumsigt!
Har pratat med en kompis till Filippa lite på facebook och msn. Hon ska nämnligen också till London och vara aupair i höst. Så det könns lite skönt at ha någon svenskt vid sig....thihih--

Nu blev inlägget alldeles för långt sä säger hej här och nu!!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0