23,32

Heej!
Inte bloggat på ett tag, men har varit lite stressig med skolan å grejer.
I lördags kväll kom jag hem från London! Skulle ju, som jag nämt tisigare,hälsa på en familj, där jag kanske skulle vara aupair. Och nu är det väl besämt, jag kommer åka till London i augusti och vara aupair, i nästan ett helt år. Lite läskigt, men ska också bli väldigt roligt! Filippa, min kompis har några vänner som också ska till London å vara aupairer så jag har fått kontaktmed dom lite på facebook och msn Vilket är mycket trevligt och sen känns det bra att man känner någon innan man åker.

I söndags pluggade jag mest faktiskt, marknadsföring och sedan lite internationell ekonomi. Ganska trist dag!

Igår var det skola, sedan hem för att plugga! Men när jag vet att jag har ettprov som är väldigt stort, blir jag bara arg och kan inte koncentrera mig på samma sätt, men ja pluggade ändå en del och sedan förhörde mamma mig.


Idag! Ååå, examensprovet (måste det heta examensprov, det låter ju 100 gånger läskigare då) är avklarat! Hur skönt som helst! Nu kan jag lägga det åt sidan och tänka på allt annat sommåste göras. Stressen börjar krypa på en, såhär veckorna innan studenten!
Jag åkte in till stan efter skolan och mötte mamma, för att kolla på lite grejer till slutskivan å så. Fick med mig hem lite fina saker; två klänningar, två par skor, två skärp och torrschampoo! Så nu behöver jag inte bekymra mig om det längre! Känns väldigt skönt måste jag säga!

Jag och mamma kom hem vid efter åtta någongång, och då åt vi lite. Måste bara säga att när vi handlade idag så köpte vi asgod glass på hemköp i stan. Smakade nästan som B&J, men mycketmycket billigare! ;) hihi...
Sen fick jag lite massage och sen har jag provat mina nya klänningar.

Nu är tanken att jag ska sova. Måste åka lite tidigare till skolan imorgon. Och mellan 10-12 imorgon ska vi har vår sista försäljning av våra kakor å muffins i skolan! Missa inte!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0