torsdag

Måste börja med att säga att jag klarade muntliga nationella i italienksa idag...haha, jag och Erica fick i uppgift att beskriva olika personer frpn bilder på en dator för varandra. Vi beskriv lite smått s¨ådär och det flöt på ganska bra, dock glömde jag ibland några ord och så, men men... Sen när vi pratat klart säger Helena, vår lärare; Då får jag säga grattis då, nu har ni klarat muntliga i nationella.....hahha, hur skönt var inte det. Mycket lättare när man inte visste om att det var nationella...så grattis till oss...tihih

Tanken var att jag skulle plugga en massa idag, men har inte blivit skärskilt mycket. Kusin Fredrika och mormor var här på middag (som jag gjooort) och då blir det ju att man sitter och pratar å har trevligt tillsammans. Fredrika var ju aupair förra året och vi pratade lite om det och så kollade vi var min kankse blivande aupairfamilj bor osv, det var inte långt från där hon bodde. Båda i Wandsworth. Så hon mpste ju komma och hälsa på mig å visa mig runt eftersom hon känner området bättre än jag :)

Nu ska jag fortsätta läsa min bok, den är skitbra! hihih
Imorgon har jag jag bara en lektion klockan tio, sen är det bara eget arbete. Ska sitta kvar lite och plugga efter och sen antagligen åka in till stan med syster.

Hej så länge!

//Helene


fina kusinen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0