Torsdag

Hejsan!
Grymt skönt att vara ledig idag! Sov ut, och sen städat upp lite i rummet. Just nu håller jag på att baka ltie, hoppas att det kommer smaka! ;) Ska ju ha lite vänner här ikväll för att jag fyller år nästa vecka. Kände att det blev så mycket av allt sen med studenten och grejer, så det fick bli lite tidigare. Men det är stunt samma ;)
Tanken är att vi ska grilla, det funkar liksom alltid känns det som =)

Jag vill passa på att tacka min söta lilla kusin Linnea. Hon var så gullig och åkte in till stan idag, med ett spel som jag skulle få av mormor, där hon mötte mamma och pappa som tog hem det hit. Jag uppskattde det verkligen! Tack välrldens bästa Linnea! Ikväll ska det spelas!


//Helene

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg! (: Ha en bra kväll, och helg för den delen. / Julia

2009-05-21 @ 21:59:20
URL: http://lilluhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0