Onsdag

Ledig idag = sovmorgon och plugg.


Jätteskönt att verkligen sova ut utan att ställa klockan! Har pluggat psykologi, suck. Tycker det egentligen är roligt, men det är så mycket olika ord hit och dit att jag blir alldeles matt!

När mamma kom hem åkte vi och handlade, återigen, till studenten. Just nu handlar det mesta om skola och studenten. Men det är väl så det är, och så det ska vara antar jag...!

Just nu står mamma i köket och gör lite olika pajer. Jag tror att de blir jättegoda, det luktar i alla fall gott i köket, och det är väl ett gott tecken ? Själv ska jag läsa igenom psykologin ännu en gång innan jag somnar, hoppas att jag kommer drömma om psykologin så jag kan allt hur bra som helst imorgon. Det vore ju inte helt fel, måste jag säga...!

SOV SÅ GOTT OCH DRÖM SÖTT!
- Jag ska som sagt drömma om psykologi har jag bestämmt!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0