Mösspåtagning och maj maj måne




Igår hade vi mösspåtagning! Herreguud, bara fem veckor kvar nu! Inte inte kul! Bla, klassens sångfågel sjöng och sen sjöng vi allihop "sjung om studentens lyckliga dar", tyckte det var en väldigt kort mösspåtagning och trodde rekorn skulle prata mer än vad hon gjorde, men det var mysigt ändå :)

Hela eftermiddagen och en del av kvällen gick ut på att tänka på om jag skulle ut eller inte. Ena seknunden ville jag verkligen, och den andra kände jag mig bara trött och inte ett dugg sugen. Var ju trots allt på skiva dagen innan. Slutligen bestämde både jag och Jessica oss för att vaar hemma, så det blev middag med familj + gäster osv. Mysigt det med!

Imorse vakande jag av att Arilda stod och bankade på min balkongdörr. fniss! Lise att hade sagt att de skulle väcka mig. Bra tycker jag för klockan var halv elva och jag vill inte sova bort hela dagen.

Annars har dagen varit bra. Jag, Lise, Love och Loves lillasyster Ebba var nere vid båten en sväng. Sedan har Arilda varit här lite grann och så har vi firat Lise lite med kusiner osv för att hon fyller år imorgon. Juste, måste slå in mina presenter!

Kollade just mailen och såg att aupair-Camilla, som hon får heta, hade skickat fler bilder på deras barn Tom och Matilda. Kul att se!

Ha en fortsatt bra dag, denna första maj!
Får man luras eller inte idag?

//Helene

Och sen till alla er som undrar varför jag inte lägger upp bilderna från min kamera; jag ska bara hitta sladden först...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0