Min födelsedag!

Klockan är tjugo minuter över midnatt så egentligen är min dag över, men känns ändå som om att jag fyller år tills jag vaknar efter natten ;) Jag har haft en väldigt mysig dag. Har haft picknick nere vid båten, spelat kubb & kort, grillat, öppnat paket osv.  Eftersom att det är så mycket med studenten nu och grejer så känns det som om att födelsedagen fick bli väldigt lugn, fast har inget alls emot det faktiskt. Jag brukar alltid vara den som ska planera långt innan med mat, tårtor, bjudning osv., men detta år kände jag att det funkade alldeles utmärk med en lugn dag. Jag har i alla fall fått jättefina presenter, så det var kul. Fick bland annat; lite kläder, shoppingrunda, GANT-badlakan, magretheskålar, smycken, drinkshaker å lite så =) Och imorgon kommer kusiner och mormor för att fira mig vid fem.

Nu ska jag skriva klart min loggbok!! herrreguud, måste få klart den! Sen ska jag sova. Imorgon ska vi ut med båten, premiär för min del ;)

För alla som grattat mig idag vill jag bara säga tack, ni är så gulliga!

//Helene


Kommentarer
Postat av: julia

grattis :)

2009-06-01 @ 16:01:56
URL: http://jlw.blogg.se/
Postat av: iss

Nej jag vet, verkligen ledsen, men GRATTIS SÅ MYCKET! Hoppas du hade en bra födelsedag, hihi. Puss darl <3

2009-06-01 @ 21:46:01
URL: http://jouper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0