måndag 25/5

Då var det bara fyra skoldagar kvar nu då! Och dagen imorgon är inte speciellt jobbig, så den kommer nog gå fort. Ska få tillbaka proven i marknadsföring vi gjorde förra veckan! Någon som jag helst inte vill tala om, jag räkande ut att jag skulle få ihop 24, eller om det var 27 poäng. Max var 48, så då kan ni ju räkna ut hur det gick själva...

Har legat ute på altanen med datorn och pluggat lite. Blev lite psykologi, men har en himla massa kvar innnan allt är klart! Borde egentligen fortsätta nu, men blev himla sugen på en piggelin. Vet inte om jag orkar eller inte orkar cykla upp till affären. Vädret är i och för sig väldigt bra, och cykla är kul det med ibland!

Mycket mer har inte hänt idag, mer än skolan och så. Ska försöka sy lite på klänningen idag med, så den hinner bli klart i tid!

Puss och kram!

//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0