lördag 13,50

Gårkvällen var trevlig! Träffade några tjejer från Filippas klass, bland annat Sanna, som också ska till London och vara aupair i höst! Vi har haft lite kontakt på facebook och msn, men kul att ses i verkligheten också! ;)
Senare kom också Evelina, och vi började spela med andra ord igen! Kärlek till det spelet alltså!
Var hemma vid halv ett eller något. Kunde då inte somna, så läste veckorrevyn ett bra tag!

Imorse ställde jag klockan på halv 10, men gick upp 10. Gillar verkligen inte att bara sova bort hela dagen, även om det kan vara skönt ibland.
Jag har idag faktiskt börjat sy på min studentklänning! Men helt plötsligt fick jag belutsångest över hur jag vill ha den. Jag fick nämnligen en lite ny idé som kankse kunde bli fint. Jag måste vänta tills mamma kommer hem, så hon kan hjälpa mig välja... ;) Jag hoppas att det kommer bli en fin klänning, det vore så kul att ha gjort sin egen studentklänning! Dock  är jag ju ingen dirket proffsömerska, så man vet ju aldrig. Jag har en plan B, i alla fall, en klänning från WE som jag köpte i slutet av förra sommaren och aldrig använt. Fast jag ska klara det, jag ska!

Snart kommer farmor och farfar och fikar lite. Finns ganska mycket kvar sedan min middag ;)
Vid 16 sen ska jag vara på Lidingö, ska slinga håret. Underbart att få bort utväxten!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0