Lise 17 år

Blev ingen bloggning igår för att jag het enkelt aldrig hade tid för datorn. Lise fyllde år och vi firade henne. Åt frukost ute i trädgården, sedan passade vi Arilda ett tag och vi spelade fotboll och grejer i lekparken ;) Efter lunch åkte vi till go-kart banan och åkte go-kart. Superkul! Måste åkas oftare alltså! hihi....
Gick ner till båten sen och tog en glass tillsammans med Arilda. Det var ju otroligt varmt igår och jättemysigt!

På kvällen grillade vi sen och åt efterrätt, efter Lises önskemål. Lisefick en massa fina presenter och av mig fick hon; en jättesöt jeansklänning, en mer partyklänning, ett thomas sabo-hänge och sen ett diadem. Och om fyra veckor är det min tur för födelsedag! Tihihi---

Nu har jag precis mailat Camilla och ska ut lite granna, sen har jag en himla massa småtråksaker att fixa, som jag bara skjuter upp hela tiden.

Ha det bra! Puss och kram!

//Helene


Världens bästa lillasyster <3

Kommentarer
Postat av: evelina

hälsa GRATTTIIIIIS till Lise i efterskott från mig! :)

2009-05-03 @ 12:52:51
URL: http://arctaedius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0