5 årskalas

Finns inte så mycket att säga om skolan, förutom att jag och Jessica ska ha en pluggvecka ;) hhih
Hade bilen och åkte efter skolan till Jakan och köpte en present till kusin Anna som fyller fem idag! Så stort grattis till henne! Var där tidigare ikväll och firade henne och åt princesstårta ,såklart. Det är ju bara prinsessor och rosa som gäller för en femåring. Det fattar väl alla ? :P

Nu ska jag lägga mig och läsa ännu mer i min bok. Har verkligen fastat.. Kalla mig just för tillfället boknörd om så vill ;)
Imorgon ska jag åka till sklan vid 10 trots ingen lektion. Jag och Jessica ska faktiskt plugga! Duktiga va?

Kram så länge och sov så gott!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0