22.41

Jag, mamma och Lise åkte iväg en stund till Vällinby idag. Jag hade lagt udnan lite saker på Åhléns, bland annat en klänning som var den sista. Typ slut på hur många Åhléns som helst, så är väldigt glad för att jag hann få den :)hihih... Sen frtsatte vi runt lite. Lise skulle köpa present till en kompis och något att ha på sig på en fest med Moulin Rouge-teama och mamma skulle försöka fixa en ny telefon eftersom att hon tappade sin i vattnet i helgen...:/

Mycket mer har jag inte gjort idag, förutom lite plugg på Italienska, ska ju ha prov imorgon, trots aktivitetsdag. Provet är vid tio, men jag funderade just på om jag kanske skulle åka tillhalv nio för att plugga lite marknadsföring. Får se hur pigg jag är på det imorgonbitti!

Sov så gott...!

//Helene

Juste, jag kom på en bra sak vi kunde fixa till våra mentorer nu när vi går ut. Fast jag kan ta det på msn,eller i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0