20.36

Hejsan!
Detta blir antagligen sista inlägget innan jag åker till London. Imorgon klockan 9.10 går planet. Ärr väldigt nervöös, men jag inbillar mig att det kommer gå bra ändå. Ska alldelles själv ta mig hem till familjen från flygplatsen. Får hoppas att jag lyckas ;)
Jag gillar verkligen inte att packa, och ännu mindre att packa upp. Jag tar alltid med mig en himla massa onödiga saker som jag ändå inte behöver. Tänkte denna gång verkligen försöka ta med mig så lite som möjligt ! Farmor var snäll och köpte skolkritor till mig också (godiset), som jag kan ta med mig. Dock hade jag redan köpt lite grann, men ännu mer gör ju liksom ingenting!

Ha det så bra här hemma om vi inte höra något mer! Och önska mig lycka till ;)

//Helene


Jag och kusin i London förra våren

Kommentarer
Postat av: evelina

lycka till :D <3

2009-05-13 @ 21:58:20
URL: http://arctaedius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0