18.06

Idag träffade jag upp Sofia på teknikstugans dagis för att göra lite korta intervjuer med barn där. Vi har ett arbete i svenskan som handlar om barnspråk och tyckte därför att det kunde vara kul att se hur barn faktiskt pratar. Så vi filmade dem lite och ställde lite frågor för att få dem att prata. Bästa måste varit när vi frågar en kille vad han tycker är roligast/mest om. Han svarar; när vi får soppa på dagis...haha...! Kunde inte låta bli att fnissa i bakgrunden. Hoppas inte det märks så mycket på filmen sen bara :P
Efter besöket åkte vi till skolan. Hade bara en lektion, som var prov i internationell ekonomi. Det gick sämst...!!! Aja, får väl kanske göra om det om jag inte blir nöjd, vilket jag antagligen inte kommer att bli...

Har bakat idag också när jag kom hem, kladdkakemuffins! Asgoda! Var så länge sen jag bakade så blev himla sugen på att röra ihop något! ;) Nu tänkte jag försöka hitta min italienskabok och sedan plugga lite på läxan vi hade. Får se om jag hinner slash orkar plugga lite marknadföring också....återstår att se!

Ha det så bra så länge!

//Helene

Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV: Tack!

Jo men självklart :)

2009-05-11 @ 18:53:29
URL: http://aaalx.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: hm, jag vet inte riktig. Kanske!

2009-05-11 @ 19:49:26
URL: http://aaalx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0