00.08

Har varit en jättetrevlig kväll tillsammans med vänner! Har firat att jag fyller 19 nästa lördag! Jag fick himla fina saker; ett nattlinne, underkläder, thomas sabo smycke till mitt armband å läppglans. Sen hade Filippa gjorten jättegod rabarberpaj till mig också!
Middagen blev i alla fall lyckad! Grillad fläskfilé med squash-tagalitelle. Jag tyckte det var väldigt gott och det hoppas och tror jag de andra också gjorde! Till efterrätt sen hade jag gjort en morotskaka och en vit choklad kladdkaka, asgott om jag får säga det själv ;) Efter allt som hade med mat åg öra, började vi spela "med andra ord", som jag för övrigt fick av mormor idag. Hur kul som helst! Det är väldigt hysteriskt och stressande, men man skrattar i sort sett hela tiden!

Har varit en bra kväll!
Tack mina fina vänner <3

//Helene







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0