seg råtta

Jag har frågat förut, men varför är alltid söndagar så seega? Jag har i alla fall hunnit med och träna och börjat rensa ut min garderob lite smått. Skönt när det blir lite lufftgare. Jag är extremt dåligt så att slänga bort kläder, blir alltid "men det här kan jag ha nån gång när jag bara är hemma", vilket aldrig blir av. Aja... Jag, mamma och pappa har idag spånat lite på studenten. Vilka som ska bjudas och vad som ska bjudas på. hihih... är ganska snart faktiskt...!

Fredagen i stan var mysig med syster. Fikade och gick i en massa olika butiker. Köpte oss ett par skor från dna som vi ska dela på. Urcoola! Sen blev det bara småsaker, nagellack, strumpbyxor etc. Kollade filmmed filippa sen på kvällen och träfafde eve och iss en snabbis också.

Igår kollade jag melodifestivalen, men tycker fel låt vann. Hade dock fler favoriter, men jag tror nog att det kan gå bra för Malena i stora finalen. Annars var lördagen ganska lugn. Åkte med pappa då lite övningskörde och handlade mat..hihi

Hoppas ni haft en bra helg allihop!
Puss och Kram
Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0