Väntan

Ååå, det värsta jag vet är att vänta. Eller ibland kan det vara helt okej i och för sig, men inte just nu. Känner mig som ett barn som väntar på att tomten ska komma. Mamma kom hem idag från Wien. Känns skönt, jag hatar när någon i familjen är borta, och speciellt när de ska flyga. Uscha! Mamma och jag ska i alla fall fixa inbjuningskorten till min mottagning. Ska bli roligt, hoppas dom blir som jag tänkt :) hiihh.... ni som inte känner mig. Jag älskar att fixa och hålla på...Så himla roligt! Pyssel, bak, dukningar..ååå!

Min farbror hörde av sig idag för han undrade om jag kunde vara barnvakt till någon som han kände. Och absolut. jag älskar ju barn! Så på torsdag och fredag kommer jag förhoppningsvis vara barnvakt till en 2 måndaders bebis!

Nu ska vi sätta igång!
Kram
//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0