Söndag

När vi kom fram till Gångsätrahallen på Lidingö så fick vi inte komma in. Det hade tydligen kommit mycket mer folk än vad de trodde så det var fullproppat, och fler fick inte komma in pga av säkerheten. Var lite synd, skulle varit kul att se Vendela tävla. Kusinerna var inte heller hemma, så kunde inte svänga förbi där heller när vi ändå var på Lidingö. Men men... Vi tänkte såhär; pappa kom till Erlandsssons brygga för köpa saker till båten och Lise fick övningsköra. Någonting bra i alla fall!
Sen åkte vi hem och så gick jag, Lise och pappa upp till McDonald´s för lunch istället. Smarrigt! På donken träffade jag Emma och Simon också! (viktigt)

Jag och pappa har tränat idag också, medelpass för mig å gym för pappa. Har inte kommit iväg på länge, så det var skönt. Sedan gick vi en promenad ner till båten. Ja, ungefär så har min dag sett ut. Eller jag tog en bad nu på kvällskvisten också. Jätteskönt! Jag älskar verkligen att bada!

Just nu kollar jag Van Veteren med datorn i knät. Imorgon är det matteprov, som jag dock inte ska göra, så åker till skolan vid 10. Lite sovis...skönt!

Ha en det bra och sov så jättegott!
Puss och kram

//Helene

Kommentarer
Postat av: Anonym

och på mc´donlands träffade du på mig och Simon haha :D

2009-03-30 @ 16:26:04
Postat av: Helene

Oj, oj! Hur kunde jag glömma skriva något sådant? Måste tilläggas i inlägget, bums!

2009-03-30 @ 16:38:21
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/
Postat av: Emma

haha XD

2009-03-31 @ 15:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0