Monday

Jaha,  måndag igen. Känns som om det är ofta måndag nu förtiden, vet inte vad det kan bero på men så är det i alla fall. Är idag inge sugen på att blogga så bli ett väldigt kort inlägg för dagen. Har precis kollat på Irene Huss men somnade visst en liten stund. Har varit otroligt trött idag. Fast det känns ändå bra, har idag haft argumentationstalet i skolan så nu kan det strykas från listan. Känns skönt. och imorgon börjar jag 14,45, blir en lång sovmorgon, sedan plugg och så jakan. Måste hämta min lön på banken. Nu ska jag fixa mig för natten!

Puss och kram
Helene



Kommentarer
Postat av: evelina

Vilken fin bild! <3

2009-03-09 @ 23:12:30
URL: http://arctaedius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0