mobilens dag

Hittade en mobil på bussätet idag på vägen till skolan. Tjejen som ägde den ringde precis när jag tog upp den och frågade var den befan sig. Hon blev så glad när jag svarade! Kul att göra människor glada! Hon bodde i upplands-väsby och kom sedan ikväll i alla fall hem till mig och hämtade den. Fick en jättechokladask som tack, och sa att jag var en pärla! Hon blev verkligen hur glad som helst! Det var gulligt gjort av henne med chokladen henne tycker jag. Tack kära du! Det lönar sig att vara ärlig och snäll, det är ju skönt. Så att det inte vore tvärtom menar jag.

Och mobilens dag blir det då jag, idag även fått tillbaka min telefon då den kom med en annan familj när vi var i Italien. Skönt att ha den tillbaka! Är mest beroende av klockan, samt väckerklocka och sedan alla nummerna. Nu ska jag sova, har prov imorgon. Dock pluggat dåligt, MEN jag vet inte hur man gör längre, faktiskt! Aja, önska mig lycka till ändå!

Ska imorgon antagligen träffa tjejerna också, eller Filippa, Isabelle och Evelina. pratade om bio men blir nog hemmamys istället. Sov så gott och dröm så sött!

//Helene

PS. Vår kära "Vickan" har ju namnsdag idag. Det kan man ju bara inte glömma bort. Eller hur ? ;)

Kommentarer
Postat av: evelina

Lycka till:D!<3

2009-03-13 @ 10:13:43
URL: http://arctaedius.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har också glömt bort hur man pluggar :P undrar vad det beror på.. är det är vi har blivit för slappa i skolan och tänker att allt ordnar sig? jag har faktiskt ingen aning :S

2009-03-13 @ 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0