MÅNDAG

Hallå!
Måndag igen, med en inte fullt så lika härlig vecka som förra. Har en massa prov osv som måste pluggas till. Tänk så mycket tid som bara går till tankar och tid av ens liv till skolan. Tänk om jag dör nästa år, då har jag pluggat allt i onödan. Men så ska jag INTE tänka. Usch usch! Har ju faktiskt en massa att se fram emot. Studenten, alla skivor, london, ja, en massa härligheter!

Har suttit med Italienska nu ett tag och känner mig klart, vet dock ej hur bra min text är...haha! Nu tänkte jag ta en fotbad, sätta mig framför tvn en stund och äta en glass. Otroligt sugen på det just nu! Sen börjar ju faktiskt ballar av stål 21.55 ;)
Hoppas ni haft en bra måndag! Hej så länge!

//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0