Lör

God kväll!
Fotgraferingen idag gick bra. Det var jättekul! De var alla jätteduktiga, så tack! Kan kanske visa er bilder sen här i bloggen, men har inte fått dem ännu ;)

Nu har jag, Lise och pappa just ätit middag. Kyckling och potatis. Gottt! Tänkte ikväll se Robinson, jag såg inte förra lördagen och det kan vara kul och se om det är ett program att följa eller inte. Filippa skulle komma hit vid åtta nångång, så det blir mysigt. Pappa har köpt en massa godis som vi kan mumsa med..tihih...
Sen bara kan vi ju inte glömma att släcka alla ljusen mellan 20,30 och 21,30! ;)

Imorgon ska vi kolla när Vendela tävlar i gymnastik. Så klockan tolv ska vi vara på plats i högsätra på Lidingö- Ska bli kul!


Skriver kankse mer sen, annars hörs vi imorgon! Kramissss


//Helene 

PS. Inatt går vi över till sommartid. Glöm inte det, framför allt alla som har en tid att passa. Eller hur Evelina ? ;)

Kommentarer
Postat av: evelina

Guuud tack att du påminde mig Helene! Hade helt glömmt annars :O !! Du räddade mig där! Tack igen!!<3<3

2009-03-28 @ 19:40:51
URL: http://arctaedius.blogg.se/
Postat av: Josefin

vaddå för bilder :)?? jag vill se!

2009-03-29 @ 15:46:15
URL: http://josefinforsbergkoel.blogg.se/
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

Hej!

Tänkte bara höra med dig om du vill vara med och svara på en fråga som jag ställer till er läsare på min blogg i inlägget som heter "Fy fan!"? Det skulle vara roligt att få höra just din åsikt, och du kanske har varit med om något liknande?

Kram Emelie

2009-03-29 @ 15:55:59
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0