Lillördag

Hallå!

Idag har jag varit hemma från skolan. Hade ingen organisation och ledarskap, svenskan var det eget arbete på och matten skulle jag ändå gå tidigare ifrån för att gå på båtmässan med pappa och några andra  vänner. Det var fakitkst ganska roligt. När man går där bland alla stora båtar tänker sig in på en megastor princess med en drink i handen. haha...eller i alla fall Annelie och jag ;) Blev inget byte av båt, men pappa handlade lite små tråkiga saker. Aja, hur som helst. Hann både plugga lite idag och en kortkort sväng till Jakan. Köpte mig en t-shirt på Gina för 49,- som faktiskt var rikigt söt. Alltid kul med klipp. Sen köpte jag en kjol som är hur fin som heslt, i typ korallröd? Tänker mig den i ett par höga svarta heels. Lovely! Neej, nu får det räcka för idag, bloggar mer imorgon.

Puss och godnatt alla fina!
//Helene




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0